חדשות

ד"ר אבישי אליס מונה למנהל מחלקה פנימית ג' בבילינסון

ד"ר אליס הוא מומחה בטרשת עורקים ומכהן כמזכיר האיגוד הישראלי לרפואה פנימית

ד"ר אבישי אליס, בן 52, מונה למנהל מחלקה פנימית ג' במרכז הרפואי בילינסון. עד כה עבד ד"ר אליס במרכז הרפואי מאיר בכפר-סבא. ד"ר אליס למד בפקולטה לרפואה בטכניון בחיפה, התמחה ברפואה פנימית במאיר, והיה רופא בכיר ומ"מ מנהל מחלקה פנימית שם.

ד"ר אליס, תושב כפר-סבא, נשוי ואב לשניים, הוא ממובילי הדעה המרכזיים בישראל בכל הקשור להפרעות בשומני הדם, במניעה בטרשת עורקים ובטיפול בה. בבילינסון הוא מתעתד לפתח ולהרחיב את הנושא במרפאה ייחודית, לתת ייעוץ במהלך אשפוז ולייעץ בנושאים אלו לרופאי הקהילה.

ד"ר אבישי אליס (צילום באדיבות דוברות בילינסון)

ד"ר אבישי אליס (צילום באדיבות דוברות בילינסון)

נוסף לעבודתו הקלינית מכהן ד"ר אליס כמרצה בכיר בחוג לרפואה פנימית בפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א. עד כה פרסם למעלה מ-70 מאמרים בכתבי עת מדעיים בתחום הרפואה הפנימית וטרשת עורקים, הוא מזכיר האיגוד הישראלי לרפואה פנימית וחבר בחברה לחקר מניעה וטיפול בטרשת עורקים ובאיגודים מקצועיים בין-לאומיים רבים.

עם כניסתו לתפקיד החדש בבילינסון, אמר ד"ר אליס: "זכות גדולה נפלה בחלקי לעמוד בראש מחלקה פנימית, מלכת הרפואה הקלינית במרכז הרפואי המוביל של שירותי בריאות כללית. בחזוני אני רואה מחלקה ייחודית ומובילה, מושתתת על רפואה קלינית וסיעוד איכותיים ואנושיים. יהיה עליה להתמודד עם מכלול הבעיות הרפואיות של החולה. נוסף לכך נדאג בה גם להוראה יומיומית של המתמחים, הסטודנטים והאחיות – וכמובן לא נזנח את המחקר הקליני".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "מאיר",  שומני דם,  המרכז הרפואי "רבין",  פרופ' אבישי אליס
תגובות