חדשות

הושק 6MINUTES – ערוץ הטלוויזיה המקצועי לרופאים בישראל

הערוץ הושק בשיתוף פעולה בין "דוקטורס אונלי" לבין בית הספר ללימודי המשך של אוניברסיטת ת"א. פרופ' חיליק לבקוביץ', ראש התכנית ללימודי המשך באוניברסיטה: "הערוץ האינטרנטי הוא הזדמנות אדירה לחשוף מקצת מהתכנים האקדמיים שלנו לכלל ציבור הרופאים בישראל"

בית הספר ללימודי המשך ברפואה של אוניברסיטת תל אביב ואתר "דוקטורס אונלי" מבית הר"י משיקים את פרויקט 6MINUTES - פרויקט אקדמי ראשון מסוגו, המיועד לרופאים בישראל. במסגרת המיזםהחדשני צולמו עשרות סרטים בתחומי התמחות שונים, ובימים אלה מצולמים עשרות מומחים מובילים נוספים.

לכניסה לערוץ החדש לחץ כאן

בסרטונים אפשר לצפות בערוץ הווידיאו החדש שהושק באתר "דוקטורס אונלי". אורכם של הסרטונים כשש דקות, והם כוללים הרצאות קצרות מאת המרצים המובילים בארץ בבית הספר ללימודי המשך ברפואה, הפקולטה לרפואה, אוניברסיטת תל אביב.

6minutes

בשיחה עם מערכת "דוקטורס אונלי" אמר פרופ' חיליק לבקוביץ' כי "בית הספר ללימודי המשך בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב הוא חוד החנית של לימודי המשך לרופאים בארץ. אנו מאמינים שהאפשרויות העצומות שמביא עמו עידן הווידיאו ברשת הן גם הזדמנות טובה עבורנו לחשוף את התכנים העשירים שמעבירים מיטב המומחים בארץ לכלל ציבור הרופאים בישראל".

"בנינו פלטפורמת וידיאו חדשנית וידידותית שמאפשרת לנו לממש את החזון - להביא את המרצים המובילים בישראל לתיבת המייל ולמחשב האישי של כל רופא".

פרופ' לבקוביץ', פסיכיאטר בהתמחותו וחוקר מוח, הוא ראש בית הספר ללימודי המשך בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. בשיחה עם דוקטורס אונלי הוא נשמע נרגש לקראת ההשקה.

- כיצד נבחרו המרצים והתחומים השונים שצולמו?
"בחרנו לפתוח בארבעה נושאים – עיניים, טיפול בהתמכרויות, רפואת ילדים ופסיכיאטריה, והמטרה היא להוסיף באופן שוטף סרטיםחדשים ותחומים נוספים. לשמחתי הייתה היענות מרשימה מאוד של סגל הרופאים הבכירים ושל מנהלי המחלקות, והם הביעו עניין גדול בפרויקט, הבינו את חשיבותו ובעיקר שמחו לתרום מזמנם ומהידע הנרחב שלהם לטובת העניין. זו ההזדמנות להודות לכל הרופאים שעסקו בנושא ולצוות ביה"ס".

- מדוע בחרתם דווקא בפורמט וידיאו?
"העלייה התלולה בצריכה של תכני וידיאו ברשת לא פוסחת על העולם הרפואי ואין כל סיבה שהרופאים בישראל לא יהנו מכך ויפיקו ערך מהיכולת להתחבר לתכנים מקצועיים מכל מקום ומתי שנוח להם כדי להתעדכן ולהעשיר את הידע המקצועי שלהם. ההחלטה לבחור באתר "דוקטורס אונלי" מבית הר"י הייתה הטבעית ביותר עבורנו. בנינו יחד פלטפורמת וידיאו חדשנית וידידותית שמאפשרת לנו לממש את החזון – להביא את המרצים המובילים בישראל לתיבת המייל ולמחשב האישי של כל רופא ".

- אי אפשר להימנע מלשאול – מדוע דווקא שש דקות?
"בעידן של סיפוק מהיר ומיידי, לא פשוט להושיב רופאים עסוקים מאוד לזמן ממושך מול מסך המחשב. ביקשנו מהמרצים שלנו לזקק תחום מסוים לכדי הרצאה ממוקדת של שש דקות. מלבד זאת, הבנתי שהשם 5 MINUTES כבר נתפס על ידי סטארט-אפ ישראלי...".

לכניסה לערוץ החדש לחץ כאן

נושאים קשורים:  חדשות,  אוניברסיטת תל אביב,  פרופ' חיליק לבקוביץ,  בית ספר ללימודי המשך,  סוניה כשר,  6min
תגובות